نازنین جونمنازنین جونم، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 20 روز سن داره

نازنین جونم

دختری دارم

1394/10/4 1:36
نویسنده : مامان
105 بازدید
اشتراک گذاری

دختری دارم از جنس ماه زیبا و به رنگ مهتاب.......

 

دختری دارم از جنس گل ....لطیف و زیبا و خوشبو ..... هر روز مانند عنچه ای باز میشود و تمام خانه سرمست از بوی خوشش .........

 

دختری دارم مانند صدف سخت و محکم با قلبی بسان مرواریدی زیبا و بسیار گرانبها ......

دختری دارم زیبا با قلبی فرشته گونه مهربان و بی آلایش ساده ساده .........

دختری دارم مانند باران میبارد گاهی اما کوتاه .... مانند باران بهاری ......

 

 

دختری دارم از حنس خورشید گرم و دلچسب .... هر بامداد میدرخشد ..... خانه ام نور باران میشود .... گرمایش دلگرمان میکند و عاشقتر .....

 

دختری دارم آبی آبی مانند دریا زیبا آسمانی گاهی هم خروشان ......

 

 

دختری دارم مانند نسیم ..... خنک و دل انگیز وقتی می ورزد دلبریز میشوم از حس غرور حس خوش مادر بودن ...... گویا با هر بار وزیدنش به من تلنگر میزند .... مادرم من هدیه ای از جانب خدام .... شکر گزارش باش و من میگویم چشم هر لحظه هر دم ......

دختری دارم بی همتا

دختری دارم به نام

نازنین زهرا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)