نازنین جونمنازنین جونم، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 26 روز سن داره

نازنین جونم

فرشته زیبای مادر

1398/9/19 0:56
نویسنده : مامان
253 بازدید
اشتراک گذاری
دخترم دلبندم جشن عبادتت مبارک
نازنینم یادت باشد در هر لحظه از زندگی یاد خدا را فراموش نکنی

میوه ی دلم ؛ آرزوی همیشگی من از بچگی؛ داشتن دختر با فهم و کمالات و با شعوری چون تو بوده است و اینک ۹ سال است که خداوند آرزوی من را براورده ساخته  و بر من منت نهاده و تو را به من عطا کرده است. دوست دارم به خدا ثابت کنم که لیاقت دختر نازنینی که به من عطا کرده است را دارم و از تو بانویی فهمیده با ایمان و با کمالات بسازم. زنی که لحظه لحظه ی زندگی اش خدا را از یاد نبرد و با دوری از گناهان و اطاعت از اوامر الهی از امتحانات سربلند بیرون بیاید.



گل نو شکفته ی من؛ تکلیف یعنی آغاز حرکت به سوی خدا و وسیله هایی که برای حرکت به سوی او در دست توست دعا و نماز و نیایش و راستی و درستی است. پس سعی کن روز به روز به او نزدیک و نزدیک تر شوی که راه نزدیک شدن به خداوند دوری از گناه و اطاعت از دستورات اوست. بدان عمر کوتاه است و دنیا محل گذر و اینجا آمده ایم تا توشه ی سفری برای آخرت که منزلگاه همیشگی ماست برداریم پس سعی کن در این مدت محدودی که فرصت داری توشه پر باری را برای خود فراهم کنی و خدا را شکر گذار باش که به تو زودتر از پسر ها اجازه ی جمع کردن توشه داده است.

همیشه در پناه خدا باشی و آرزوی بهترینها در زندگی برایت دارم.



پسندها (2)

نظرات (2)

•ஐمامان گل های بهشتـــــــــــی•ஐ•ஐمامان گل های بهشتـــــــــــی•ஐ
19 آذر 98 9:16
جشن عبادتت مبارک در پناه خالق یکتا باشی نازنینم😘🙏
سیلوانا
19 آذر 98 14:44
سلام خواستی از مشاوره های رایگان این سایت می تونید برای موفقیت در کسب درآمد های مالی استفاده کنید  http://ciitoo.ir/