نازنین جونمنازنین جونم، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 7 روز سن داره

نازنین جونم

دعای شبهای قدر

1391/5/30 14:44
نویسنده : مامان
132 بازدید
اشتراک گذاری

دخترم گوهر یکدانه ی من     دخترم توکه تک گوهر دنیای منی      ای همه ی هستی من  تو گلی  دسته گلی    اری ای دخترکم  من در این شبهای قدر  دعا می کردم   که خدا حافظ توباشد   ای سراپا الماس     دعا کردم در مسیر زندگی    خوشبختی با ارامش دل وسعادت حقیقی که بر پایه ایمان به خدا و اتکا به قران است رابه دست اوری  وقدم به قدم به سوی حق پا بگذاری  و خوشبختی را لحظه به لحظه در زندگی احساس کنی .                                                                                                                 دختر عزیز و  دوست داشتنی ام الههههههههههههههههههی کودکیت  نوجوانیت  جوانیت  همه ی  عمرت از پاکی و نجابت و کمال  شکوفه باران شود .                                                                               

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)