نازنین جونمنازنین جونم، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 19 روز سن داره

نازنین جونم

پیش زمینه از شیر گرفتن نازنین زهرا

1392/1/15 0:41
نویسنده : مامان
71 بازدید
اشتراک گذاری

دخترم دوسال ودو ماهش شده و مامان تصمیم گرفتم تا مقدمات رو فراهم کنم تا این رابطه و احساس مادرانه ای که من به تو و رابطه ی  تو بامن داشتی ولب تشنه تو که با شیره ی وجودم سیراب میشد رو قطع کنم.

جان جانانم سعی میکنم با مطالعه و به گونه ای رفتار کنم تا کمتر آسیبی از این بابت به تو وارد شود و از خداوند میخواهم که در این امر مهم مرا یاری کند.

تنها کسی که در این کار کمکم نمیکنه بابا هست چون تا کم طاقتی تو رو میبینه کم میاره و ...

                   التماس دعا   

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان فاطمه زهرا
8 اردیبهشت 92 3:19
خانمی بی تابی مال یه روزه ضرر داره بیشتر از دوسال تادوسالش خیلی ثواب داره بیشتر ازدوسال نه تنها ثواب نداره بلکه خیلی سفارش شده ندین خانمی


سلام و تشکر از لطف شما.