نازنین جونمنازنین جونم، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 19 روز سن داره

نازنین جونم

به امید خدا...

1392/1/18 13:40
نویسنده : مامان
82 بازدید
اشتراک گذاری

دخترم دنیای شیرینم

چندروزیه که به کمک خدا تونستم بهت شیرندم و توهم کمتر به سمتم می اومدی. ولی خودم یه حس عجیبی دارم نمی دونم چرا ولی از اینکه این فاصله ای بین من و تو عزیز دلم افتاده دلهره دارم ...

 

بابا میگه خانم شدی

              از کوچیکی تو رد شدی

مامان میگه فدات بشم

              قربون اون چشات بشم

دوسال گذشت که اومدی

          برای ما تو همدمی

حالا که دو ساله شدی 

        عاقل و بالنده شدی

دیگه ازشیر گرفتمت

          واسه ی خودت خانم شدی

 

       

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان عسل
20 فروردین 92 7:39
سلام اولا عیدت مبارک خوشگل خانم ناز آفرین به دختر گلم که بزرگ شده و دیگه شیر نمی خوره عزیزمییییی بووووووووووس