نازنین جونمنازنین جونم، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 19 روز سن داره

نازنین جونم

کوثر چشمه جوشان ولایت

1392/2/10 15:12
نویسنده : مامان
78 بازدید
اشتراک گذاری

                                 بر کوکب آسمــــــــــان عصــــــــــــمت صلوات

بر فاطــــــــمه گوهــــــــر نبوت صــــــلوات

بر مــــــــــادر  یازده امـــــــــام  بر حق

از صبح ازل تا به قیامت صـــــلوات

فاطمه پاره تن من است و نور چشمان من و ميوه دلم و روح من است پيامبر اسلام (ص) در آن سال که سال پنجم بعثتش بود در سخت ترين شرايط و حالات به سرمي برد.اسلام منزوي بود و مسلمانان اندک.محيط مکه براثر شرک و بت پرستي و جهل و خرافات و جنگ هاي قبايل عرب و حاکميت زور و بينوايي توده هاي مردم، تيره و تاربود.

پيامبر (ص) به آينده مي انديشيد، آينده اي درخشان از پشت اين ابرهاي سياه و ظلماني، آينده اي که باتوجه به اسباب عادي و ظاهري بسيار دور دست و شايد غير ممکن بود.در همين سال حادثه بزرگي در زندگي پيامبر رخ داد، به فرمان خدا براي مشاهده ملکوت آسمان ها به معراج رفت و آيات عظيم پروردگار در پهنه بلند آسمان را با چشم خود ديد و روح بزرگش بزرگ تر شد و آماده پذيرش رسالتي سنگين تر توام با اميد بيشتر.

در روايتي از اهل سنت و شيعه- که هر دو بر آن تاکيد دارند- مي خوانيم: پيامبر (ص) در شب معراج از بهشت عبور مي کرد، جبرئيل از ميوه درخت طوبي به آن حضرت داد و بعد از تولد فاطمه (س) پيامبر (ص) فاطمه (س) را بسيار مي بوسيد.ايشان در جواب همسرش که به اين کار خرده گرفت فرمودند: «من هر زمان فاطمه را مي بوسم، بوي بهشت برين را از او استشمام مي کنم.» و به اين ترتيب اين مولود بزرگ از عصاره پاک ميوه هاي بهشتي و از پدري همچون پيامبر (ص) و مادر ايثارگر و فداکاري همچون «خديجه» در روز بيستم جمادي الثاني گام به دنيا نهاد و طعن و سرزنش هاي مخالفين که پيامبر را بدون «نسل جانشين» مي پنداشتند، همگي نقش برآب شد و به مضمون سوره «کوثر» فاطمه زهرا چشمه جوشان براي ادامه دودمان پيامبر و ائمه هدي و خير کثير درطول قرون و اعصار، تا روز قيامت شد.......

سلام برفاطمه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)