نازنین جونمنازنین جونم، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 8 روز سن داره

نازنین جونم

خدایا بهترین ها را در این شب و همه شبها آرزومندم...

1392/2/26 16:54
نویسنده : مامان
111 بازدید
اشتراک گذاری

 

«یا غفارالذنوب»، «یا کریم العفو»، ای رحیمی که با بزرگواری از خطای بندگان می‌گذری و «یا مبدل السیئات بالحسنات» بدی‌های بندگان را با نیکی پاسخ می‌دهی و در مقابل اندک خوبی‌ها، پاداش بسیار عنایت می‌کنی از تو می‌خواهیم در این شب نیز به ما «اَعْطِنی بِمَسئَلتی ایاک جَمیعَ خَیرالدُّنیا و جُمیع خیر الاخره» عطا نمایی.

 

برای این شب اعمالی از رسول خدا(ص) ذکر شده است که فضیلت بسیاری دارد و بدین قرار است:

 

 روز پنج شنبه اول آن ماه- در صورت امکان و بلا مانع بودن - روزه گرفته شود. چون شب جمعه شد مابین نماز مغرب و عشاء 12 رکعت نماز اقامه شود که هر دو رکعت به یک سلام ختم می‌شود و در هر رکعت یک مرتبه سوره حمد، سه مرتبه سوره قدر، 12 مرتبه سوره توحید خوانده شود. و چون 12 رکعت به اتمام رسید، 70 بار ذکر" اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَی مُحَمَّدٍ النَّبِیِّ الأُمِّیِّ وَعَلَی آلِه" گفته شود. پس از آن در سجده 70 بار ذکر "سُبوُحٌ قُدّوس، رَبُّ المَلائِکَةِ وَ الروُّح" گفته شود. پس از سر برداشتن از سجده، 70بار ذکر "رَبِّ اغْفِرْ وَ ارْحَمْ وَ تَجَاوَزْ عَمَّا تَعْلَمُ إِنَّکَ أَنْتَ الْعَلِیُّ الْأَعْظَمُ" گفته شود. دوباره به سجده رفته و 70 مرتبه ذکر "سُبوُحٌ قُدّوس، رَبُّ المَلائِکَةِ وَ الروُّح" گفته شود. در اینجا می‌توان حاجت خود را از خدای متعال درخواست نمود.

                                                    

 

" اِلهی اَتَرانی ما اَتَیتُکَ اِلاّ مِنْ حَیْثُ الْامال "

 

 خدایا! مرا ببین! تنها به خاطر آرزوها و امیدهایم به درگاه تو آمده‌ام.

 

سپاس، از آن ِپروردگار آرزوها و امیدهاست. خداوند مهربانی که هرقدر از او بخواهیم، خسته نمی‌شود و هرقدر عطا کند، از اقیانوس بی‌کران نعمت‌هایش کاسته نخواهد شد. خداوندا! درهای رحمت تو همواره به روی خواهندگان باز است و دست عطایت گشاده. بندگان تو هر زمان که صدایت کنند، پاسخ می‌دهی و اگر خالصانه آرزو کنند، ‌می‌بخشى. امشب اما شب دیگری است؛ شب آرزوهاست. امشب، من تمام دعاها و آرزوهای عمرم را یک‌جا به درگاهت آورده‌ام. امشب، در پی آنم که به اندازه یک عمر از تو طلب کنم.

 

خدایا! کمکم کن تا آرزوهایم شایسته و روا باشند. کمکم کن بهترین‌ها را آرزو کنم. من با آرزوهای خویش زنده‌ام. یاری‌ام کن آرزوهایم ارزش خواستن و با آنها زندگی کردن را داشته باشند. به من بیاموز چیزی را آرزو کنم که تو دوست می‌دارى، چیزی را طلب کنم که مرا به تو نزدیک‌تر سازد. به من بیاموز در راه رسیدن به آرزوهایم صبور باشم و تن به قضا و قدر تو بسپارم. بیاموز که برای کسب نیکی‌ها، شکیبایی پیشه کنم. در راه استجابت دعاهایم، هرگز ناامید نشوم و هرگز در مهر تو تردید نکنم. خدایا! مباد ابلیس در آرزوهایم مرا راهبر شود. مباد دل به وعده‌های دروغ او ببندم و وعده‌های راستین تو را از یاد ببرم. مباد هنگام دل‌بستن به لطف تو، او مرا از وعده‌هایت ناامید کند. مباد تأخیر در رسیدن به آرزوهایم،‌رشته الفت مرا از تو ببرد و دوستی‌ام را با شیطان محکم کند. کمکم کن خالق مهربان! ... هرگز صبر و امیدم را از دست ندهم و هرگز به درگاه تو جز با خوش‌بینی روی نیاورم. خدایا! مرا به آرزوهایم برسان؛ آرزوهایی که خیرند و امید به رسیدنشان، امید به قرب توست. دعاهایم را مستجاب کن تا ایمان و عشقم به تو روز به روز افزون‌تر شود و ابلیس حیله‌گر به خاک سیاه بنشیند.

 

خدایا به حق این شب عزیز همه رو به آرزوهاشون برسون...

 

خدایا ما را آن ده که آن به...

 

خدایا شیرینی بخشش و محبتت را به ما بچشان...

 

اگه امشب دلت تا یه جاهایی پرکشید ما رو هم از یاد نبر!

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

فروشگاه نادین
26 اردیبهشت 92 17:43
فروشگاه لوازم جشن تولد
مامانی طهورا
6 خرداد 92 1:17
ماششششششششاله خدا حفظش کنه عزیزم