نازنین جونمنازنین جونم، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 19 روز سن داره

نازنین جونم

عید غدیر برهمگان مبارک.

1392/8/7 19:18
نویسنده : مامان
97 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

 

 

 

یا علی،مهدی غریب و بی کس است؛

 

 

 

جان زهرا دوره غیبت بس است

 

 

 

یا امیرالمومنین،اعجاز کن؛

 

 

 

خود بیا قفل فرج را باز کن

 

 

 

یا علی گویید خیل شیعیان

 

 

 

 تا بیاید مهدی صاحب زمان

 

 عیدتان مبارک

 

 

                      هر که من مولای اویم      پس علی مولای اوست

 

 

 

یه روز پیامبر ما              یه جا به نام غدیر      

                 گفت به همه آدما:         

هرکسی من بوده­ام             بزرگ و رهبر او               

از این به بعد علی هست      امام وسرور او                    

از اون به بعد علی شد          امام ما مومن­ها                 

عید می­گیریم اون روز           تا بشه دنیا دنیا                           

علی امام ما هست               اینو همه می­دونیم                    

ما علی رو دوست داریم        شیعه اون می­مونیم

 

 

من بچه شیعه هستم                          شاداب و شاد و خندان

امام اول من علی است                      شاه مردان

من بچه شیعه هستم                        مثل گل بهارم                             

این است افتخارم                             علی رو دوست دارم

من بچه شیعه هستم                        صورتم مثل ماهه

شعار من همیشه                           علی ولی اللهِ

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)