نازنین جونمنازنین جونم، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 18 روز سن داره

نازنین جونم

جشنهای عروسی

1391/6/20 13:27
نویسنده : مامان
190 بازدید
اشتراک گذاری

دختر گلم توی این ماه چندتا جشن عروسی وتولد داشتیم  و به تو خیلی خوش گذشت ..   همش وسط مجلس بودی و نانای میکردی با بعضی موزیک ها هیجانی می شدی و میخواستی کنار دستی هات با تو نانای کنند ...00004207.gif a1.gif01.gif

توی جشن حنابندان علی پسر زهره خانم دوست مامانی  حاج خانم ترابی اولین شاباش رو داد وکلی هم برای رقصیدنت ذوق کرد .

شب گذشته هم عروسی پسرداییbetty2520boop.gifballerina_twirling.gif بابا اقا ناصر بود اونجا هم  ترکوندی شب که اومدیم خونه مو قع خواب کلی از دستت خندیدیم  بلند شدی به سمت حمید رضا یه سیلی محکم خوابوندی تو گوش حمید رضا  و داداش حمید گفت من چه کار کردم دستت رو به اعتراض تکون دادی و بیا وبرو گفتی و مجدد به سراغش رفتی وبوسیدیش...

امروزهم مراسم پاتختی بود باز دختر خوبی بودی ولی گردنبند وان یکادت روگم کردی وحال مامانی گرفته شد....     فدای سرت الهی سلامت باشی این دومین بار ه که طلای تو گم شد.....

عزیزکم خدا رو شکر میکنم که تورو دارم

 

دختر بودنت خیلی بهم انرژی مثبت میده هرشب هرچی یادت می افتم بال در میاورم

خدارا شاکرم   که  هیچ چیز شیرین تر از لبخند تو برای من نیست......

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)