نازنین جونمنازنین جونم، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 8 روز سن داره

نازنین جونم

حرفهایی برای دخترم

1392/10/5 19:58
نویسنده : مامان
184 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشقم    نازنینم       دخترم        حالت خوبه

 

امیدوارم واسه نوشته های من وقت داشته

 

باشی. این رو واسه تو نوشتم. تو رو بیشتر از

 

جون خودم دوست دارم، تو تمام زندگی منی، تو

 

بهترین بهونه واسه نفس كشیدن منی، تو امید من

 

برای زندگی در این دنیا هستی، تو عشقمی،

 

تو نفسمی، تو عزیزمی، تو عزیزترین كس

 

منی، تورو بی نهایت دوس دارم،

 

اگه تو نباشی منم نیستم،

 

زندگی واسم با تو

 

معنی بهتری داره

 

فقط تو

 

 تو،

 

تو همه كس

 

من هستی اگه خدا

 

نكرده تو پیشم نباشی،

 

نفس کشیدنم چه سخته

 

زنده موندن با تو معنی زیباتری داره،

 

راحت نفس میكشم چون تو عشقمی، تو

 

ضربان قلبمی، قلبم میزنه به عشق تو،

 

جونم به جونت بسته هست، بند دلم به بند ،

 

دلت گره خورده، بی تو هرگز نمی تونم زنده باشم

 

(___..،» بی نهایت دوست دارم «،..___

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)