نازنین جونمنازنین جونم، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 7 روز سن داره

نازنین جونم

تا ابد

1392/12/17 18:41
نویسنده : مامان
139 بازدید
اشتراک گذاری

 

دوستت دارم نفسم  نازنینم

 

 

 

 

 

هم خنده هايت را دوست دارم ،

 

هم گريه هايت را ….

 

هم شادي ات را دوست دارم ؛

 

هم غم هايت را …

 

هم لحظه هاي شادابي ات را مي پسندم ،

 

هم روز هاي بي حوصلگي ات را …

 

هم دقايق پر ازدحامت را همراهي ميکنم ،

 

هم دقايق تنهايي ات را …

 

دوستت دارم،

 

 

هم زيبايي هايت را دوست دارم ،

 

هم اخم هايت را درروزهای تلخی...

 

هم سلامتت را می پسندم

 

 

                 نازنینم     مهربانم

 

دوستت دارم

 

 

 

باهیچ چیز ،

 

تو راتعویض نمیکنم،

 

همراهیت میکنم تا نفس دارم...

 

 

دوستت دارم...

 

 

 

هر ثانیه دستانت در دستان من است.

 

در سختی و آسانی...

 

 

 " تا ابد "

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)