نازنین جونمنازنین جونم، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 18 روز سن داره

نازنین جونم

نازنین با فاطمه

1391/4/29 19:39
نویسنده : مامان
177 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز دلم دختر نازم  خوشگل مامان روزبه روز  شیرین تر میشی برام  تو این روزای تابستون که داداشی ها میشنن پای کامپیوتر تو هم کم نمیاری پابه پای همه میای و نمی زاری  کسی کاری کنه . دوست داری تموم عکسارو ببینی یا بازی کنی الان هم نشستی روی میز کامپیوترو نمیزاری من حواسم جمع باشه وچند کلمه بنویسم .مرتب میزنی روی دستم ومیگی د

دیشب فاطمه دایی دلش برای تو و داداشات تنگ شده بود وبه شما سری زد .خیلی شما رو دوست داره  ما هم عاشقشیم . فاطمه هر جا باشه به یاد حامد وحمید ونازنین هست. ما هم دوستش داریم . صدای گریه ات از اون اتاق میاد برم که دسته گلی به اب دادی  .             

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان سارا
2 مرداد 91 2:49
الهی نازنین واقعا نازنینه... سلام من تازه وبلاگ سارا کوچولوم که هنوز تو راه وچیزی نمونده به جمع مابپیونده درست کردم........خوشحال میشم ما باهم دوست بشیم ومن با اجازه شما آدرس وبلاگتون پیوند میکنم....منتظر جوابم حتما سری به من هم بزنید... البته از همه دوستان خواهس دارم به وبلاگ سارا جان بیان ...ممنون مامان سارا
خاله سعیده
2 مرداد 91 14:18
من هم تو رو دوست دارم نازنین هم فاطمه عزیزای منید شما